Често задавани въпроси

Как да заменя продукт ?

Моля върнете дефектните артикули за замяна или за да Ви върнем парите. Ако искате да върнете артикул моля свържете се с нас, за да получите ОВА (Оторизация за връщане на артикул) проследяващ номер. Ще е необходимо да ни предоставите серийния номер на продукта (ако има такъв), Вашия адрес където да доставим заменената стока и телефон за връзка.

Защо да поръчам онлайн?

Първото предимство е че може да го поръчате без значение къде се намирате: вкъщи, в офиса. Второто предимство е че може да проверите реално дали продукта е наличен в момент. Третото предимство е че може да поръчате по всяко време на денонощието и в рамките на нашето работно време, ще обработим веднага вашата поръчка. 

 

 

Върни До Горе